Servicetelefon- 406 91 600
For at du raskt og enkelt skal komme i kontakt med vår serviceavdeling anbefaler vi at du ringer telefonnummer 406 91 600. Her blir henvendelsen din besvart og beskjeder formidlet videre i vårt serviceapparat.
Bestill serviceoppdrag - Klikk her
Finn serienummeret på instrumentet og oppgi dette ved alle servicehenvendelser til oss.
Logg inn i vårt web-baserte servicesenter - Klikk her
Her vil du finne informasjon knyttet til pågående saker og historikk.
Generelle betingelser for service- og serviceavtaler - Klikk her
10 gode grunner til å velge våre servicetjenester
- Tverrfaglig kompetanse innen viktige fagområder
- Applikasjonsutviklere skreddersyr løsningen
- Koordinering av installasjon og IQ/OQ
- Landsdekkende service på brukerstedet
- Eget lager med originale servicedeler
- Et fast kontaktpunkt
- Full sporbarhet og kontroll med nettbasert servicesenter
- Kurs og opplæring av egne ansatte
- Vedlikeholdsavtale med prioritert service og rask responstid
- Totalavtale for særlige virksomhetskritiske løsninger
Pipettekalibrering
Kalibrering, service og reparasjon av pipetter skal utføres i rom hvor temperatur og fuktighet er under kontroll. Kalibreringene blir utført av kvalifisert personell som har gjennomført obligatorisk kurs hos produsenten og etter Gilsons strenge retningslinjer.
Kalibrering - manuell enkel pipette
|
|
kr. 1 200,- eks. mva.
|
Kalibrering - elektrisk / flerkanalspipette
|
For tilbud: info@nmas.no
|
Prises individuelt
|
Servicekontrakt - pipettekalibrering
|
innhold og omfang blir spesifisert i kontrakt
|
Prises individuelt
|
Prisene inkluderer rengjøring, service og kalibrering samt forsendelse. Alle pakninger inngår i prisene over, mens øvrige deler som blir skiftet vil bli belastet separat.
Fyll ut skjemaet Retur- og service for pipetter. Send skjemaet til oss sammen med pipetten(e).