Alle priser er eksklusiv 25% mva

Kvalitetsnivå

Beskyttelse

Vannrensesystem PURELAB Chorus 1 Analytical u/dispenser
    Opplysning: Type I+ vann - 18,2 M Ohm Poleringsenhet som produserer ultrarent vann basert på forbehandlet vann enten fra tank eller sentralanlegg. Enheten har 2 ionebytterpakker, UV-lampe, ultrafilter. Valgfri dispenser med mulighet for real time TOC-måling og POU-filter kommer i tillegg.
    Varenummer: ELG PC1ANRXM2
    Vannrensesystem PURELAB Chorus 1 Generell u/dispenser
    Opplysning: Type I+ vann - 18,2 M Ohm Poleringsenhet som produserer ultrarent vann for generelt bruk, og bruker forbehandlet vann enten fra tank eller sentralanlegg. Valgfri dispenser med mulighet for real time TOC-måling og POU-filter kommer i tillegg.
    Varenummer: ELG PC1GSCXM2
    Vannrensesystem PURELAB Chorus 1 Life Science u/dispenser
    Opplysning: Type I+ vann - 18,2 M Ohm Poleringsenhet som produserer ultrarent vann til Life Science applikasjoner, og bruker forbehandlet vann enten fra tank eller sentralanlegg. Enheten har 2 ionebytterpakker, UV-lampe og ultramikrofilter. Valgfri dispenser.
    Varenummer: ELG PC1LSCXM2