Kvalitetspolitikk
Selskapets produkter og tjenester skal tilfredsstille våre kunders behov, krav og forventninger - kundeopplevd kvalitet. Hvert eneste salg skal være en referanse ved fremtidige forretninger. Vi skal opptre slik at vi nyter god anseelse hos våre kunder, leverandører, myndigheter og øvrige forretningsforbindelser, og etterleve de prosesser og rutiner beskrevet i vår kvalitetsdokumentasjon.
For å kunne gjennomføre denne kvalitetsstandard har vi utviklet et kvalitetssystem som er dokumentert og nedfelt i vår kvalitetsmanual. Samtlige medarbeidere i bedriften er kjent med kvalitetssystemet slik at bedriften til enhver tid kan følge kvalitetsstandarden.
Det er svært viktig at vi setter kvantifiserbare mål på hva våre kunder opplever som kvalitet og at vi kontinuerlig måler hvordan vi lykkes i å oppfylle disse målene. Det er kun gjennom kontinuerlig måling og oppfølging vil vi kunne videreutvikle vår kunnskap og kompetanse for å opprettholde og styrke vår markedsposisjon.
Miljø
Vårt miljøstyringssystem er sertifisert i henhold til ISO 14001:2015.
Nerliens Meszansky - ISO 14001:2015 sertifikat - klikk her